Thursday 28 July 2011

rindu ..

rindu ... rindu serindu rindunya .....

ecece ... rindu ape ye ... hermm banyak aku rindu da ... nak senaraikan t korang naik muak plak ..
aku g tau yg pnting jela k .. first rindu kt die ... second ... rindu kt laptop ... akhirnya aku dpat on9 ... yahhhhoooo !!!! ... suke suke suke ... banyak plak aku nak citer .. erm .. tp mals plak .. yg penting skang ni ... aku sudah ditaken ... member2 aku suda plik knpe aku thn pangai my luv ... ahhh biasela kan ... lau haty da syg .. tp kengkadang aku menyirap gak ... nak wt cne .. lau menyirap pun die gak nak mnang ... so jln pling selamat ... diam ja pasang tinga .. lau aku bantah pun ... die ta takut .. so wt pela aku penat2 nak gelabah nak menyirap ... pepepon aku syg die  .. hehehe ..

Created by Little Peace

No comments: