Wednesday 21 September 2011

ahad lepas :)

hai assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh wamaghfiratuh waridhwanuhu ..
hee .. lame x post entry .. agak lame ... selepas aku meluahkan perasaan hari tu .. ok aku malu .. haha .. nak bag tau that i got a netbook last week .. OMG !! syukur sangat2 akhirnya dpat jgak netbook .. unfortunately .. ade problem kat plug charger netbook .. but don't worry .. it's get better yet .. at the time while the charger was ruined ( i think la hehe..) .. perghh nak menangis .. yelakan mase tu pulak netbook battery habis .. MENYIRAP jugak aku mase tu .. then aku pergi la semue couple plug yang ade kat dlam rumah aku ni ... x bole jugak .. k aku fade up .. last2 .. aku tidor ... ha before aku tidur .. x silap aku la .. aku called encik padil aku ... jangan jeles.. eh wat pe kan korang nak jeles .. hahah .. k sorry .. ni perbualan antara aku ngn encik padil aku yg aku ingt jela .. yang x ingat tu aku da lupe ..

Encik Padil : untungla orang tu dapat nebook ... suke la kan ..
me : hehe ( hanye mampu tersenyum and tersengih ) rezekila cyg ..
Encik Padil : (unsur2 x puas hati) yer .. orang yang mampu dibagi .. orang yang x mampu x di bag .. pilih kasih ..

ha ... yang ni aku terus diam .. bab aku mlas nak balah ngn die .. t trus jadi gaduh .. seb bek aku diam ade hasilnye .. kitorang gelak2 malam tu .. best2 ..
k bye .. assalamualaikum ..
Created by Little Peace

No comments: