Friday 13 April 2012

P E R U B A H A N

 

tak salah kan kalau aku nak berubah kepada yang lebih baik .. ayat tu selalu orang cakap kan .. but , while dia dah berubah .. benda buruk yang dia pernah buat sebelum ni jangan pernah sesekali diungkit .. kenapa ??? kenapa kalau boleh apa yang orang tu buat mesti orang kene tahu ???!! K E N A P A ?? kenapa tak boleh nak faham orang sekejap ??? ya allah .. kesian tahu tak kesian ?? kenapa ??  apa masalahnya .. rasa tak puas hati ?? apahal ? setiap orang tak sempurna .. nak aku speaking ???!!  NOBODY IS PERFECT !!  kau kene faham kat situ .. belajar menerima hakikat , takdir , suratan , ketentuan what ever semua tu .. hidup ni macam roda la weyh .. ada masa kita kat atas ada masa kita kat bawah .. kau kene ingat tu .. sekarang kau kat atas memang kau tak rasa mcam mna perasaan orang yang kat bawah .. besar sangat ke dosa yang dia dah buat kat kau ?? sampai semua benda yang dia buat kau nak bagi tahu kat orang lain ??!! ape ni ??? kau tak malu ke ?? and aku langsung tak faham .. kenapa setiap apa yang kau cerita kat orang lain tu .. diorang bole percaya SERATUS PERATUS !!  agak II RAMUAN apa ae yang kau bubuh kat perbualan kau tu .. kau tahu kan semua tu fitnah .. ye aku tau .. aku yang membuat entry ni pun pernah melakukan kesilapan yang sama macam mana yang kau buat .. tapi .. tak kan kita NAK ulang kesalahan yang sama je kan .. kadang II orang sekililing kita cakap SABAR . tapi sampai bila kita nak sabar kalau benda sama kita rasa .. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
C O N T I N U E 



Created by Little Peace

No comments: