Saturday 19 January 2013

rindu 3

 
Hai korang .. perghhh sies lame aku tak update status .. ok memandangkan still bulan januari.. aku nak ucapkan HAPPY NEW YEAR kat korang .. WELCOME TO YEAR OF 2013 .. now i'm a big girl even aku tetap kecik .. hahaha kelakar --' .. selama aku hidup aku tak pernah kesah dengan azam aku .. bukan ape tau aku takut je ape yang aku azamkan aku tak terbuat .. so aku decide aku buat ape yang aku mampu .. BANYAK ..
 yang aku rindukan . FIRST , aku rindu dengan blog aku .. dekat sebulan jugak aku tak dapat nak masuk blog aku ni .. aku pun tak tahu macam mana boleh jadi . and then what i'm doing is aku ikhtiar sampai lah boleh masuk kembali .. korang tahu tak aku bosan giler duduk kat rumah .. bukan aku tak buat kerja langsong .. buat la kan .. kalau tak gerenti kene marah dengan mak aku .. cuma cam argghhh ! tension kot ..
oke SECOND . is rindu kat hubby aku .. oke gedik ? korang pun mesti pernah kan .. hehe .. aku takdelah memanjang panggil die hubby nak ni , hubby buat ape tu ? , hubby rindunye kat hubby .. errr geli tahu .. kengkadang jugak aku panggil die kau . weyh .. yazin .. uppss kantoi dah nama dia .. hehe .. yazin is my boy friend .. yahh .. aku mengaku die pasangan aku .. die memang best .. tak kongkong aku dengan sape aku nak berkawan .. tak ade perasaan jeles .. huh .. kengkadang suka .. hehe .. tapi mesti kene ade perasaan jeles kan ? betul tak ? pelik r die .. t ade mase lagi kalau aku sudi aku cerite perkenalan kitorg kat korang2 yang SUDI sangat singgah blog aku .. btw sejak die dapat kerje kat KLIA kitorg jarang teks .. member dielah yang jadi peneman aku .. Amru .. he is the handsome boy .. sies aku tak tipu .. ermm bagi akulah .. isnin ni born day die .. die jelah tempat aku nak ngomplan pasal c yazin tu .. sebab die rapatlah jugak dgn c yazin uh ..
THIRD , aku rindu dengan sekolah aku and member2 batch 95 .. banyak kenangan kitorg .. rase cam nak sekolah lagi .. tapi masa sekolah nak sangat berhenti .. mengade tol .. it's normal right ? hahaha .. bila ade depan mata buat tak kesah tapi bila dah tak ada depan mata baru la rasa rindu , teringat2 kenangan2 .. aku dah la pelajar "BaikLAH sangat " kat sekolah :D .. kat ex2 junior aku .. ya Allah .. mesti banyak cabaran yang aku kene hadap lepas ni .. =) .. takpe cabaran tu buat kite jadi matang and berdikari juga berdisiplin .. jyeeeayhh !
 

Created by Little Peace

No comments: