Wednesday 18 May 2011

BFF 4 EVAR !!!!!!!

bestie aku skang ni ader 2 orang .... diela yang selalu maki2 + gelak2 + mara2 + simpan rahsie aku ... aku sayang 2 org makhluk ni ... nak tau ke ??? k3 ... aku kasi tau ...


BIODATA
nama : nur faizah bt ahmad emran
umur : 15 ton bape bulan ntah ... [bap x sampai bday ag ] hehe .... jgn mra k ...
tempat tngal : kat sg. klambu
hobi : suke gelak ...
BIODATA
NAMA : adilah khairiah binti khairi ..
umur : 15 ton ... x cukup umo gak ... hehe .. peace !!
tempat tinggal : batu laut
hobi : suke menangis ...kikiki ..

ha .... inila BFF aku ... faizah yg aku kenal die hepi go lucky tau ... susa nak mara + jerit ... tap kalau da mara + jerit ... SUMPAH LAWAK !!! best kawan ngn die ... tap kesian gak ngn die ... aku selalu buli die kot ... kesian kesian kesian .... adilah ni plak ... aku bag gelaran kat die USTAZAH ... kalau die ceramah .. mengalahkan profeser ... faizah ngn adilah ni banyak simpan rahsie aku ... n diorg gak slalu gak la kene buli ngn aku ... BEST sangat2 kawan ngn diorang ....

Created by Little Peace

No comments: