Sunday 29 May 2011

domo kun comel ??



| comel kerrrr ~~~ |

sbnarnyerr aku x der entry yang syok kali ni ... ni aku buat bab BOSAN ... memandangkan da sebulan lebih aku x buat entry baru ... aku nak citer ni ... aku penar malu bab patung ni ... caniy citernyer ... jap aku buat sinopsis ..


SINOPSIS

satu hari member aku citer sal sorang budak niy ... ala biasela lau jah ngn aku da mule bergosip memg x kan habis .... peach x de kene mengene langsong la ... ah ... peduli ape aku ... k fine aku sambung citerrr ... k nga duduk ni ... ejah SERGAH  aku yang tengah mengelamun mengingatkan CJHS AKU <3 ... AUWWW!! hehe ... TOKOJOT aku sudah ... muke aku da nak mara da mase tu ... c ejah niy pandai plak pujuk aku ... die terus ajak aku bergosip ... die cakap budak laki ni blikan adiah gf die PATUNG DOMO nila ... aku pegi konfiden berceriter pasal domo kun ni ... padahal aku tak tau pun domo kun ni cm ner rupenyerr ... yang aku pikir mase tu domo kun yang acam ni ... jap aku cari kat google .. [~~~~~~}
ala macam mane ni ... x jmpe la ... yang penting kan korang ... patung yang aku nga pikir mase tu  patung die seram ... gigi die tajam - tajam and wanenyerr hitam putih ... pe erk namenyerr?? ... haish geram plak lau di pikir lame - lame .. last aku malu sendiri ... tergelak2 kitorang .... haih ~~~paling malu aku ...

lepas tu baru aku tau domo ni rupanyerrr ... domo kun ni sbnarnyerrr da lame ... cume baru skang famous nyerrkk ... ishhhh kesian ... mase awal2 aku tengok domo niyh memg hodo sangat ... PALINGLA ... tap last2 comel plak ....

|AKU TERINGI SANGAT BF AKU BAG DOMO KUN NIYH KAT AKU |

helo peach jgn nak perasaan ko blom ade bf yerrr ... FUTURE  adela ... ala aku nak feling sekejap pon x bole kerrr ... erm yerla aku sedar ... saperla kan aku ... woi2 !! da lari tajuk ... ooo yer kerrr ... urm ehem2 ... k ... cool je ...


p/s : soriiiieee lau entry aku kali niy memboringkan .... MAAF K ..



Created by Little Peace

No comments: