Wednesday 1 June 2011

selamat pagi cinta

k , entry kali ini .. aku nak cite pasal satu filem ni ... tajuk die kat ats yang aku tulis ... i think korang da pena tengok filem niy ... tap pepepon aku nak citer gak ... nak jugak nak jugak ... cepatla peach !! lembab !! ele yela2 aku citer niy ... citer niy x best sangat tap sedih sangat ... ha mcm mane tu ?? korang tengok la ae ...






















ha ... caner best tak ?? terserah bag korang nak cakap best ke x best ker ...aku x kesah hak korang ... ele peach touchng la tu ... eh sies tak ... tol per aku cakap ... bag aku citer ni x best sangat tap sedih sangat ... kesian due2 .. kesimpulan yang aku dapat ADALAH aper yang kiter impi2 and rancangkan kan x semetinye kiter dapat ... =) bye ,, assalamualaikum ..
 `
Created by Little Peace

No comments: