Thursday 16 June 2011

RETIRED PRINCIPAL =='',,

tanggal gigi adik aku ... choiii !! bukan meyh ... tanggal 15 aribulan jun tahun 2011 ... skola aku buat majlis perpisahan utk PAPA IPIN iaitu tuan pengetue kami ... rase sedih 2 ader ... bap t tak dpat nak tengok die pgang rotan ,,, kutip sampah ,, yg penting gelak die ... best .. haha ... kitorang pnye majlis mule2 stat dgan perhimpunan ... santak boringgg .... ceramah berjam2 ... bag duduk nyer setengah jam ajerrr ... lenguh kaki den ni ha ...  lpas habis perhimpunan ... kitorang meneruskan PNP seperti biase ... tap x bja pun ... cme bag ktas PPT ... rehat dcpatkan pada pukul 10.10 sampai kol 10.30 ... seee bape jam jer dapat rehat ??? ah ... aku g turun ke kantin ... beli tempe singit ... dapatla tiga ... nasi da mahal ... hampeh tol .. pas makan ... berlagsungla majlis tersebut ... tengokla gambar ni ae ..

nila PAPA IPIN ... pengetue skola aku ...
selepas beberape jam cikgu sibuk cakap ... baru kiteorang dapat duduk ... sian2 ..

ni cikgu lelaki kat skola aku ... macho semuenyer.. haha ..

ni ketue unit skola aku hensem kan ... die lau sebut 's' paling lawak .. haha ..

ustazah mazinah yang disegani ..



lepas tu mase kat dewan kitorang pun jadlah model sementara yang diambil oleh suffian .. inilah hasilnyerrr ..









pengharian majlis berakhir dengan sebegini ...



sedih time niyh ... ase nak nanges ... tap stilll bole cover ... hehe ..

Created by Little Peace

No comments: