Friday 10 June 2011

teringinyer nak mcm niyh ...

teringin aper tu ??? ha aku teringin nak mcam niyh ha ...
tengok bawah ..






aku teringin nak ade baju couple ... tap aku un x couple ag ... haha .. aku bkan teringin nak free hair tau ... jgn salah anggap .. bile aku dapat couple an .. tap an orang slalu ngomong .. ya kalo beli baju pasangan (couple) ini bisanya slalu berantem .. ya terus clash .. haha .. speak indon plak aku niyh .. smart baju tu ... aku copy and paste dari anes summer collection .. kat fb la ... hehe ..
 CANTIK KAN KORANG ??????
soryy lau citarase aku x macam korang .. of course la belainan kan ..  aku teringin nak slah satu jaket tu n slah satu baju jalan  tu ... harge die .. jaket  purple rm 70 jaket hitam tu rm 90 lau yang baju jalan tu kelabu rm 70 yang itam outih rm80 ... wahhhhhh .. so expensive ..
AM I RIGHT ??????
:D BUBYE ..
SALAM ...

Created by Little Peace

No comments: