Friday 3 June 2011

my satu kepale sepupu

hai assalamualaikum .. ok entry kali niy aku nak citer pasal sepupu aku yng satu kple ngn aku ... maksud satu kple niy bkn kitrong ni berkongsi kple .. tetapi maksud disini adalah kamceng iaitu rapat .. haha .. peach x lawak k .. ah biola .. wekk ,, k continue .. aku ade 2 org sepupu yang kamceng ngn aku .. name penuh diorang lau x silap aku ... ha'alaaaa kate kamceng .. ni per kes name penuh sepupu pun lperrr .. sabarla ... aku ng ingt ... bkn per kitorng lau jmpe bkn pakai name penuh .. k2 aku ingt da niy ... sorang ni namenyer nurul syazwani a.k.a yuyu .. yuyu niy sebaye ngn aku .. bulan same .. bintang capricorn gitu .. auuww! tap aku lahir dulu .. then akhir bulan baru die lahir ... 26 Januari 1995 .. aku 2 Januari 1995 ... santak tue la kau peach .. awal kot kau lahir ... biala ... kau hade ?? =p .. k yang ag sorang niy plak name die ... nur izzati syaza a.k.a ety @ gemork .. umo die 15 ton .. die lahir blan april .. 27 April 1996 .

kitorang jarang jmpe .. lau ader wat kenduri arwah nenek , cuti skola baru jumperr .. lau tak aku lepak ngn sepupu dpan umah aku ... aku panggil die mak cik .. hehe .. bia nmpak tue skit .. tap lau kitorang da jmpe msti gelak mengalahkan pontianak mengilai .. hala peach ... citer nak gempak ...  siesla ... yuyu ni duduk klang .. die ade abng namenyer syafiq .. ety niy plak same gak .. name abng die awie ... awie niy jarang aku nak nampak die datang mase kenduri arwah nenek .. pepehal pon sepupu2 aku niy memg satu kple .. k la nak tunjuk pix sepupu aku yang satu kple ngn aku ni ..

ha nila die nurul syazwani a.k.a yuyu


ni plak nur izzati syaza a.k.a ety @ gemork

Created by Little Peace

No comments: