Monday 13 June 2011

2 member aku senasib ...

sediyh tau ... entry kali niyh aku nak citer pasal member aku ... sorang satu skola ngn aku sorang ag skolah kat tet !! mane bole g tau .. diorang niyh senasib .. maisng2 clash ... sori korang aku ukan nak burukkan korang .. aku cume nak g tau nape bile aku da mule hepie kawan2 aku mesty ade yg ta hepie ... dari dulu ..
KENAPE AERK ???!!
kengkadang aku rase x konfiden nak rapat ngn someone bile member2 aku nga sedih .. aku nga hepie2 diorang nga sediyh2 ... eeee aku rase geram + sedih + nak mara
tap knpe aku x dpat nak luahkan kat dalam entry kali niyh ... herm aku x tau pe nasib kawan aku niyh ... name die sara ukan name sbnar .. hehe  .. bofie da hnsem .. tap lbihkan adik angkat plak .. sian die ... eiish aku aibkan sara tak niyh ??? sori tau sara .... rase lucu plak aku bag name ukan sbnar kau sara .. tap comel gak name sara tu .. hehe ..
smbng citer .. aku ukan nak teruskan citer pasal awek sara niyh ...  eh nak citer pasal sara la ..
OK =)
sara niyh muqadimmahnyer aku knal dari tuisyen ... first aku tengok sara niyh cam gedik ... sori weyh .. tap an bile da knal ngn die perggghh masyux ... satu kple ... best dgar die citer ... LEMBUT je suarenyerr ... hehe peach kau da macm terpikat jerk ngn sara niyh .. choi !!! x dela .. ukan per aku suke je ngn sorenyerrr ... die peramah .. serase aku la .. die yng first tegur aku .. kire PERAMAH LA JGAK C SARA NIYH .. tp sayng dpat 1 tusyen ngn die skjap jek .. tap x pe still ade MUKA BUKU ... ape tu ...???
FACEBOOK LA ~~
K ,,nak tunjuk da pic die ...
aku nak g tau kat korang sara nieee cantikkk sangt bag aku ...




heee ~~~



p/s : aku nak mntak maaf lau entry kali niyh ade yang terkcik aty .. n rase boringg ...

Created by Little Peace

No comments: