Tuesday 21 June 2011

bff ke ??

ha tengok entry kat ats tu mesti korang tanye2 kan ... k sbnarnyer nak citer niyh  pasal ejah ..... bff ker ??.. yer die mmg bff aku  .... cume tad de slah faham sikit ... mybe hari touching sedunie kot ......
hurm .. :'( .. jah lau ko bace entry aku niyh .. kau pahamkanla aek pe yang aku g tau niyh ..
sies aku ngaku aku ta pandai nak pujuk kau dpan2 ..
  • jah ... bende kau bff aku ...
  • pepehal semue bende aku citer kat kau
  • ko un de gak citer rahsie kat aku ... ukan de gak malahan setiap kali aku dtang skolah ... lau bole ko mesti nak citer pasal DIE KAN ..
  • jah ... kiter kawan da lame kan ... aku x nak bap orang laen aku un termasuk skali ..
  • da bsar kan ... lau tak puas haty un face tu face ... jgn simpan dlam haty ..
  • jah ... rase x bes bile x tegur kau satu hari tad ..
  • kau nak tau tak ... aku nangis bap ko tak tegur aku ... bab ape jah .. bab kaula kawan yang slalu dgar masalah aku ... lau ko ta tegur aku buat yang macam tad ... tak best da jah ...
  • selalu aku dyla kau gelak2 ...
  • kau tak penah nak buat aku macam niyh ... apetah aku jah ... walau mcam mane ko penah terkecik an haty aku ... aku tak penah nak buat kau macam niyh ... bab aku tau kat kau ngn dyla jelah tempat aku cerite ...
  • tersentap aku jah ko tepis tangan aku tad :'(  ... ko tak penah buat kat aku macam tu kan .. aku panggil kau buat selamber ... pe salah aku jah ??? besar sangat kerr jah ??? sampai haty kau tepis tangan aku ... kecik aty aku ..
  • tak pela jah lau kau da touchng sngat ngn aku x pela aku time ..
  • aku nak mntak maaf lau aku de wat kau sakit haty sangat2 ...

Created by Little Peace

No comments: