Friday 10 June 2011

boringnya !!!!!

     TRADE MARK AKU 2 MINGGU CUTI SEKOLAH
  BORING BORING BORING BORING !!

bile nak skolah niyh .. ala peach lek r tngal bape ari lag .. ko lau da skolah kang t cakap bape ari lag nak cuti .. tol ark ?? hehe tau2 ja .. aku ukan per ..aku rindu ngn member2 aku .. special wat .. tengok pic bawah niyh ..




sung min

faizah emran

pelangi mendung
aini salimin
 
qylla nazriey

aku rindu ngn syndrom qylla ngn zue .. ciweknyer diela .. lesung pipit jah .. melatah nanie NUMBER ONE EVER !! .. hehe .. and aku rindu suasana nih ..



























 walaupun taun 2010 taun yang gempark mase tu .. alhamdulillah .. aku still aku ..ha3 .. not funny right ?? kesah per aku .. bag aku walopon taun 2010 taun gempak .. banyak poblem tap taun 2 gak aku hepi yg mna guru2 lbihkan f3 mase tu .. gagagagagagaga !!!  hohohohohoho!!! da x de idea .. erm k .. bye ..

Created by Little Peace

No comments: