Sunday 8 January 2012

= __ 2012 __ =

assalamualaikum .. hai korang yang tenga bace blog aku ni .. lame gak aku x mengeblog belog aku ni .. what the ?? ayat tunggang langgang .. k never mind .. aku tau kaurang pham jeken pe yang kaurang bace .. wlaupun hakikatnye ade segelintir kaurang yang takphm wat2 phm .. huhu ..
k .. taun ni aku spm candidate .. umu aku un da genap 17 tahun .. bukak buku baru tutup buku lame .. oke .. sebelum aku bukak cite baru .. aku nak amik skit cite kat buku lame aku .. tak silap aku tarikh 24 , 25 and 26 DISEMBER .. aku and famly pegi becuti .. kat mane ?? xla jauh sgt eh .. CAMERON HIGHLANDS jek .. tapi ahli kami x cukup sorang .. kakak ketige aku x follow .. alasan die kje ..meme r kje pun .. bb public holiday un mase tu ken .. sonok sgt2 .. k enjoy the picture k ..

ade salji .. best .. huhu ^^

sarung tangan biru = aku ler ..
sarung tangan biru mude = kakak aku yang ke4
sarung tangan pink pic strwbry = kakak aku ke 2 ..
yang tak pkai sarung tangan = kakak sulun aku

serupe tak muka kami ?? wink wink ~~

maaf nampak agak kejakungannnye disitu ..

KAMI =)


ni kakak aku yang ke3 yang xdpat nak follow kitorang ..

#pic xbyk .. tu je yang kt dlam netbuk aku .. yg lain kat dell kakak aku .. nver mind k .. sorry

THEN
HUHU ^^ .. aku lulus da lesen .. alhamdulillah .. skang tinggal nak tunggu P ..

HAAAA .. sekarang baru bole bukak cite baru .. k .. stat dari 2januari .. mane yg tau .. that is my birthday !! yay !! hahaha .. mengetik plak aku niyh .. hadoi .. k genap da aku .. sweett 17 teen .. TUE KOT !! arghh .. pdli hape ken .. KAK long kot aku kat skola .. skola taun ni pun berubah .. bab aku da naik moto g skola.. malangnye pada hari ke2 .. aku telah menjatuhkan moto ku .. ala .. moto aku bsar .. x padan ngn badan aku .. terkne batu skit da jatuh .. aku yang tak kuat .. effect die lengan aku lbam smpai skrg tak baik2 .. bak kate bie " awak tu da kecik " .. haia .. xlupe jgak kepada SPM .. kau meme stie kan pada budak2  f5 .. thanks kawan .. haha ..  pe aku mengarut ni .. bila da msuk f5 ni .. kje skolah pun melambak .. tak smpai 2 minggu .. masuk 3 ari da melambak kje skola .. thanks cikgu ..

Created by Little Peace

No comments: