Sunday 27 May 2012

1ST G I V E A W A Y BY C I K J A J I K A

 



 huh !! boringnya la kan cuti hari minggu ni ... haiiisshh nasib baiklah esok ade tusyen kat skolah .. and nasib baik jugak lah CUMA 2 hari je [ sukanya ] yang selebihnya ??? ha yang selebihnya cutila ... insyallah confirm aku boring la kat rumah .. hari ni rutin aku setelah bilik aku yang dah berbulan II AKU TAK KEMAS DAH BERSIH KAN .... aku un berblog ... yang sekian lamanya aku tinggalkan ... singgah punya singgah blog sapa II .... aku TERMINAT satu .. ape ae orang jawa selalu panggil  .. niha satu contest ...  GIVEAWAY .. dia iaitu Cik Jajika buat GIVEAWAY ni ataupun GA sebagai tanda terima kasih dia buat semua yang sanggup berhabis masa walau sesaat untuk singgah, tertekan atau terlalu blog dia . Maksud dia, sesiapa sahaja ye.. =) .. ha nampak tak baik hatinya ... =) dah buat julung kalinya dia buat GA ni ... hadiah dia ??? mestilah ada kan ... aku confirm korang mesti suka hadiah dia ...

Set A: Sehelai tudung satin / bawal plain (warna rambang) + topup RM10 

Set B: Sehelai tudung bawal plain (warna rambang) + sehelai tudung satin ( warna rambang)

Set C : Topup RM15
suka tak suka tak ??? tudung pulak kan .. dengan topupnye .. itupun once kalau aku menang  ,, dia x tentukan johan naib johan or third place . bila die umumkan 4 jun 2012 nanti pukul 12.30 petang ...  Hadiah bagi GA ini dia berikan beberapa kelonggaran. Korang boleh pilih nak set hadiah yang mana. korang cuba tengok tarikh contest dia 17 Mei 2012 until 31 Mei 2012 ni .. betapa lambatnya aku join contest ni ... nampak tak aku beriya II and exciting join contest ni .. sebab aku pun buat julung kalinya ... baru first time aku join contest kat blog ni ... selama setahun aku just post entry je .... hope aku dapat c: sedih kan oklah .. ape II pun kan korang .... 




Created by Little Peace

1 comment:

JQ said...

thanks sbb join.. bersungguh nak menang ye? insyallah kalau ada rezeki, tak kemana. Good luck ye for GA ni.. =)