Wednesday 30 May 2012

1st time that i do in my life

.


ok mesti korang tertanya II kan ..  apa yang pertama kalinya kan ... buat pertama kalinya aku berkerja setelah aku meyakinkan mak aku untuk membenarkan aku berkerja di luar .. and alahamdulillah niat aku ikhlas kan ... cepat je nak dapat kerja .. aku kerja kat hotel gold cost morib . sebagai asst . house keeping je .. pembantu pulak .. memang belebam tumit kaki aku .. tapi aku banyak skip ... nak II aku kerja dengan kak Asilah .. even dia bukan seagama dengan aku tapi best .. first day aku dah ada member .... boleh la daripada tak ada kawan .. gila II jugak .... nak senang korang paham camni .. bile aku dengan geng skolah aku , aku yang teruk aku yang sosial , bila aku dengan member kerja aku , aku yang alim ...ha .. faham kan ? masa hari pertama aku masuk kerja , aku tak jadi ag asst. house keeping .. aku kerja dengan Abang Jo .. orang LOMBOK . ha takut tak ?? hahaha aku buli dia ag adalah , dah pendek sama pendek ngn aku .. pergh rasa diri ini begitu dihargai ... :D .. team aku ada  4 orang . kak dayah , adila , kakak indon [ sori aku tak tahu namanya ] and aku , hari kedua [ hari ni ] aku dijadikan asst.house keeping , hehe .. team aku 3 orang .. tapi pag II lagi tak sempat team aku sorang ni buat kerje [ tengah pack II barang kat pentry ] pucat la plak  mukanya .. terus berdua ja sampailah makan tengah hari .. tengah hari abang malik [ yang pantau kawasan block a ... ] tambah team , abang aziz ,, putih melepak abang aziz .. nasib baik abang [ tua ] . seronok kerja .. nak II plak masa kene maki dengan GM ... memang best .. baba yang kene maki ketua bukan anak II buah .. hahaha ! 
 .
.
enjoy the gambar

ni bilik kat block a .. bestnye bila aku basuh tab mandi uh ...

aku rasa lau aku bercuti kat gold cost morib , benda paling best cuma taman tema air nye jalah ..

adilah and kak dayah .. comel je kan diorang ??

ok orang yang sama

orang besar tengah pantau aku g snap pic tadi sengal =="

maaf pic senget [ aku and nia ]





TARAAAA !!


 NOTAJARI = sorry lagu tema blog sedih ..

Created by Little Peace

No comments: